mini mini mini

:cn09: :cn06:

真想往地上扔点香蕉皮 :cn02:

看Y的怎么飘 :roll:

qianjizhao于2008-01-15写道:



真想往地上扔点香蕉皮 :cn02:

看Y的怎么飘 :roll:


哈哈哈 :cn08:

我就想学第一招,漂移入位,帅死了,嘻嘻。

U turn is not smooth at all… :lol: :lol:





see the lag between gear changings?